کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317535 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

HP Stream لپ‌تاپ فوق ارزان ویندوز اچ‌پی معرفی شد

اچ‌ مدت‌هاست وعده داده لپ‌تاپی ارزان قیمت که بتواند رقیب در خوری برای کروم بوک گوگل باشد را عرضه کند. البته اچ‌پی در خصوص قیمت لپ‌تاپ Stream خود زیاد خوش قولی نکرد، چرا که در ابتدا مطرح شده بود این محصول جدید با قیمت ۱۹۹ دلار به بازار عرضه شود اما این طور که پیداست اچ‌پی نهایتا این لپ‌تاپ را به قیمت ۳۰۰ دلار در تاریخ دوم مهر ماه به بازار عرضه خواهد کرد.


HP-Stream

HP Stream به صفحه نمایش ۱۴ اینچی با رزولوشن ۷۶۸ در ۱۳۶۶ پیکسل مجهز می باشد و از پردازنده ۴ هسته‌ای AMD AR MICRO-6400T بهره می‌برد. از قرار معلوم این پردازنده به دلیل اینکه بدون نیاز به فن کار می‌کند می‌تواند رقیبی برای پردازنده ۲ هسته‌ای سلرون باشد که تاکنون در کروم‌بوک‌ها به کار گرفته شده است.

 HP-Stream-1

سایر مشخصات این لپ‌تاپ را می‌توان ۲ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی که از طریق کارت میکرواس‌دی قابل افزایش است، ذکر کرد. همانطور که در جریان هستید گوگل فضای ابری مناسبی در اختیار دارندگان کروم بوک قرار می دهد و در همین راستا مایکروسافت نیز به خریداران HPSteam برای ۲ سال اجازه استفاده از ۱۰۰ گیگابایت فضای رایگان بر روی سرویس وان درایو را میسر کرده است. در مجموع می‌توان گفت که از لحاظ حافظه نگرانی نخواهید داشت چرا که ۲۵ گیگابایت نیز از جانب دراپ‌باکس به دارندگان این لپ‌تاپ به صورت رایگان به مدت ۶ ماه عرضه خواهد شد. استفاده رایگان ۳۰ روزه از آفیس مایکروسافت نیز از سایر مواردی است که برای HPStream در نظر گرفته شده است.

اچ‌پی لپ‌تاپ ارزان قیمت خود را به درگاه خروجی تصویر HDMI به همراه یک پورت یو‌اس‌بی ۳ و ۲ پورت یواس‌بی ۲ در کنار خروجی صدا، وای‌فای و بلوتوث مجهز کرده است. باتری این لپ‌تاپ نیز از نوع ۳ سلولی می‌باشد که اچ‌پی مدعی است می‌تواند برای مدت ۶ ساعت و نیم لپ‌تاپ را روشن نگه دارد. HP Stream در کنار قیمت ارزان خود از وزن کمی‌ نیز برخوردار است و تنها ۱.۷۲ کیلوگرم وزن دارد و از ضخامتی معادل ۱.۷۷ سانتی‌متر برخوردار می‌باشد.

 HP-Stream-2

اچ‌پی سعی کرده تا برای لپ‌تاپ جدید خود کم نگذارد و آنرا به آخرین نسخه ویندوز ماکروسافت مجهز کرده که این امر خود نگرانی‌هایی را به بار می‌آورد چرا که با این سخت‌افزار ضعیف بعید به نظر می‌رسد ویندوز ۸.۱ عملکرد مناسبی از خود نشان دهد.   در نهایت می‌توان گفت که یکی از نکات مثبت کروم‌بوک‌ها عدم نیاز این دستگاه به سخت افزار پیشرفته بوده است و با این حساب باید ببینیم همکاری مایکروسافت و اچ‌پی برای رقابت با کروم بوک چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22549 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/06/19 تعداد مشاهده: 1724
سافت گذر